Enostavno boljši od drugih

Eno najboljših povpraševanj v naši karieri. Naše vprašanje, če lahko razmišljamo izven okvira – »tako, kot mislimo, da je najbolje za vas«. Rezultat posega v razmišljanje naročnika: skupna ocena 3,8, prvi najbližji konkurent je dobil 2,1. Najvišje ocene smo dobili pri svetovanju, energiji, strokovnosti ekipe, predlaganem pristopu ter vrednosti sodelovanja.

Dobili smo enega boljših ali celo najboljših povpraševanj. O njem smo že pisali v marčevskem Arhea Mentorju:

Naročnik je v njem med drugim opredelil dodatne zahteve, ki jih običajno ni (npr. želja po faznem pristopu, kombinacija digitalnega in osebnega pristopa, povezava s CRM) in zaradi omejenih sredstev je šlo za še večji izziv. Resno delo na optimizaciji pristopov, kombiniranju internih virov z zunanjo ekpertizo, … je pripeljalo do ponudbe, ki je bila označena za najboljšo med poslanimi.

Iz napisanega se vidi, da smo mi presenetili njih prav tako kot oni nas. Preden smo se odzvali s ponudbo, smo jih poklicali, in naš pošten odgovor je bil: 'Ponudbo bomo oddali, če lahko razmišljamo izven obstoječega – tako, kot mislimo, da je dobro za vas'.

Ker so nam to dovolili, smo si upali:
1) Spremeniti zorni kot in v ospredje postaviti stranke – naročnik je gledal na zadovoljstvo skozi interno organizacijo, čeprav se je zavedal, da je zadovoljstvo uporabnikov na prvem mestu

2) Predlagati še bolj postopno in zelo sistematično postavitev merjenja s fokusom na ključne stranke – naročnik si je želel postaviti temelje za celosten razvoj odnosov s strankami

3) Dodati kvalitativno fazo in dobiti odgovor tudi na 'zakaj?' – naročniku je bilo pomembno, da razume tudi vzroke za nezadovoljstvo ob zadnjem merjenju

4) Vplesti dodatne interne kadre v izvedbo – naročnik je želel partnerja in izobraževanje za samostojno izvedbo v bodoče, situacija v podjetju pa je bila zrela tudi za vpletanje vodstva

5) Izogniti se zgolj avtomatizaciji – naročniku bi to sicer pomagalo pohitriti zbiranje podatkov in poročanje, vendar je raziskava tudi komunikacija in ne gre pozabiti osebnega stika.

Rezultat posega v razmišljanje naročnika je razviden v spodnji tabeli, ki ne potrebuje komentarja.

Verjetno vas vseeno zanima razlog …
Razlog je v tem, da:

Skoraj 10 let treninga, kako je biti v čevljih internih tržnih raziskovalcih, pač pusti svoj pečat.


Želite tudi v vašem podjetju razmišljati izven ustaljenega? Kdaj nas boste preizkusili?

 hr

Preverite še:
Se tudi vi sprašujete, kako iz baz kontaktov iztisniti največ?
Kaj storiti, ko imate več raziskovalnih vprašanj kot budžeta?