1+21 razlogov, zakaj se morate pogovarjati s svojimi kupci

Kako pogosto se pogovarjate s svojimi kupci? Zagotovo ne tako pogosto, kot bi se morali. Ena izmed največjih napak je, da se z njimi pogovarjamo veliko premalo, jim postavljamo premalo vprašanj in premalo poslušamo, kaj imajo za povedati.

Pogovori s kupci nam posredujejo veliko koristnega. Izvemo:

hr

Tina Starič iz Merkurja je povedala:
"Naši kupci so vir neprecenljivih informacij. Samo poslušati jih moramo.  Občutek, ko se pogovarjaš z njimi, je neverjeten. Iz prve roke dobiš podrobno razlago, kaj jim je pomembno, kako nakupujejo, kaj si želijo, pa tudi kaj takšnega, kar se nam ni zdelo tako pomembno, da bi sploh preverjali z njimi... Poleg tega pa delijo s teboj mimogrede tudi, kaj se jim je zgodilo danes, ko so obiskali konkurenčno trgovino. Dajo ti vedeti, da cenijo, da si je nekdo vzel čas zanje ter z veseljem sodelujejo v pogovoru. Njihove besede ti dajo zagon, da svoje delo opravljaš čim bolje in z mislimi nanje." 

hr

Kaj pa so na vprašanje »Kaj je najpomembnejše, kar se lahko marketingaš nauči iz pogovorov s svojimi kupci?« povedali drugi:

Ko vse to poznamo, lahko izboljšamo naš produkt, kreiramo uporabne in relevantne vsebine za naše kupce in napišemo oglas, ki jim bo dal čutiti, kot da jim beremo misli.

Vse pa se vrti okoli ene zadeve: da jim damo boljšo uporabniško izkušnjo, boljše doživetje. Zato bodo z nami preživeli več časa, za nas odprli denarnice in o tem povedali svojim prijateljem.

 

Kako se izvajajo pogovori s kupci, kakšne so naše izkušnje in zanimivosti iz terena, preverite v članku "Resnica o nakupnem procesu je pri naših kupcih, ne v naših pisarni".

 

 *Članek je nastal na podlagi zapisa »21 Marketing Experts Share the Top Reasons Why You Should Talk to Your Customers”, Kissmetrics

hr

Preverite še: 
10 raziskovalnih vprašanj za višjo prodajo
Ko prodajniki raiskujejo svoje stranke