• 1

Blog

Srečno 2017

...smo razmišljale... iskale ideje... pisale... se dogovorile... in šle v akcijo... s scenarijem... s telefonom... iskale sonce... najboljše kote... najboljša sporočila... in ustvarile... (skoraj vse same :)... VIDEO VOŠČILNICO 2017!…

Beri naprej...

Vsak podjetnik je raziskovalec (intervju z Geni in Meto Arh, MM)

Podjetja pogosto pravijo, da tržnih raziskav sploh ne izvajajo (več). To je še posebej pogosto med zagonskimi podjetji. V resnici pa je vsak podjetnik tržni raziskovalec, saj ves čas komunicira s kupci, preverja svoje hipoteze in brska po podatkih. Tako pravita Meta in Geni Arh iz podjetja Arhea, s katerima smo se pogovarjali o funkciji in prednostih (internih) raziskav.…

Beri naprej...

Do učinkovitih raziskav v 7 korakih

Če želimo učinkovite raziskave, jih ne smemo zaključiti s poročilom. Podjetja izpustijo vpeljevanje ukrepov ter spremljanje učinkov.

D. Schmalensee in A. Dawn Lesh sta se že…

Beri naprej...

Enostavno boljši od drugih

Eno najboljših povpraševanj v naši karieri. Naše vprašanje, če lahko razmišljamo izven okvira – »tako, kot mislimo, da je najbolje za vas«. Rezultat posega v razmišljanje…

Beri naprej...

ARHEA. ment O r

uporabno znanje

ARHEA.mentor pošiljamo že več kot 500 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.

Arhea mentor

Vpiši se med prejemnike!

Vam je zapis všeč?

ARHEA. ment O r

Pošiljamo ga že več kot 500 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.

Brezplačno prejemajte koristne nasvete, informacije o dogodkih in trende s področja trženjskih raziskav.

S prijavo se strinjate s pogoji prijave.

Klik na gumb

:)

Klik na vodič nalepko

:)

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih OK