• 1

Blog

Do učinkovitih raziskav v 7 korakih

Če želimo učinkovite raziskave, jih ne smemo zaključiti s poročilom. Podjetja izpustijo vpeljevanje ukrepov ter spremljanje učinkov.

D. Schmalensee in A. Dawn Lesh sta se že…

Beri naprej...

Enostavno boljši od drugih

Eno najboljših povpraševanj v naši karieri. Naše vprašanje, če lahko razmišljamo izven okvira – »tako, kot mislimo, da je najbolje za vas«. Rezultat posega v razmišljanje…

Beri naprej...

Ko prodajniki raziskujejo stranke

Prodajniki so po eni strani zelo pomembna vez med podjetjem in strankami po drugi pa tudi koristen vir informacij o strankah. O njih vedo veliko več kot si lahko…

Beri naprej...

ARHEA. ment O r

uporabno znanje

ARHEA.mentor pošiljamo že več kot 500 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.

Arhea mentor

Vpiši se med prejemnike!

Vam je zapis všeč?

ARHEA. ment O r

Pošiljamo ga že več kot 500 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.

Brezplačno prejemajte koristne nasvete, informacije o dogodkih in trende s področja trženjskih raziskav.

S prijavo se strinjate s pogoji prijave.

Klik na gumb

:)

Klik na vodič nalepko

:)

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih OK