• 1

Blog

Ko prodajniki raziskujejo stranke

Prodajniki so po eni strani zelo pomembna vez med podjetjem in strankami po drugi pa tudi koristen vir informacij o strankah. O njih vedo veliko več kot si lahko…

Beri naprej...

Dve muhi na en mah

Predstavljamo 3 primere, ko je Arhea predlagala povezovanje internih raziskav z aktivnostmi direktnega marketinga - z namenom zbiranja 'leadov’. V interni raziskavi namreč…

Beri naprej...

Direktno o direktnem marketingu

"Vloga direktnega marketinga v slovenskih podjetjih je v največji meri v informiranju strank in prodaji."

Geni Arh je v kratkem prispevku o direktnem marketingu na Valu202 od…

Beri naprej...

Katere emocije doživljajo vaši kupci?

Predstavljajte si naslednjo situacijo: je ponedeljkovo jutro in odpravite se na banko. Pred vami je v vrsti nekaj ljudi, a prijazen in hiter mladenič vrsto uspešno skrajšuje.…

Beri naprej...

ARHEA. ment O r

uporabno znanje

ARHEA.mentor pošiljamo že več kot 500 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.

Arhea mentor

Vpiši se med prejemnike!

Vam je zapis všeč?

ARHEA. ment O r

Pošiljamo ga že več kot 500 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.

Brezplačno prejemajte koristne nasvete, informacije o dogodkih in trende s področja trženjskih raziskav.

S prijavo se strinjate s pogoji prijave.

Klik na gumb

:)

Klik na vodič nalepko

:)

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih OK