• 1

Blog

Dve muhi na en mah

Predstavljamo 3 primere, ko je Arhea predlagala povezovanje internih raziskav z aktivnostmi direktnega marketinga - z namenom zbiranja 'leadov’. V interni raziskavi namreč…

Beri naprej...

Trendi v DIY raziskavah

Tržne raziskave se spreminjajo tudi v podjetjih, saj morajo nuditi več za enak ali celo manjši budžet, zato vedno več raziskav izvajajo podjetja sama (DIY). Pomembno je, da…

Beri naprej...

Kaj je spletni panel?

Spletni panel je skupina oseb, ki so izrazile pripravljenost za sodelovanje v (spletnih) raziskavah. V proces anketiranja so vključene dlje časa in na tej osnovi redno (npr.…

Beri naprej...

ARHEA. ment O r

uporabno znanje

ARHEA.mentor pošiljamo že več kot 400 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.

Arhea mentor

Vpiši se med prejemnike!

Vam je zapis všeč?

ARHEA. ment O r

Pošiljamo ga že več kot 400 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.

Brezplačno prejemajte koristne nasvete, informacije o dogodkih in trende s področja trženjskih raziskav.

S prijavo se strinjate s pogoji prijave.

Klik na markacijo LoadMore

:)

Klik na gumb ReadOn

:)

Klik na gumb

:)

Klik na vodič nalepko

:)

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih OK