• 1

Blog

Katere emocije doživljajo vaši kupci?

Predstavljajte si naslednjo situacijo: je ponedeljkovo jutro in odpravite se na banko. Pred vami je v vrsti nekaj ljudi, a prijazen in hiter mladenič vrsto uspešno skrajšuje.…

Beri naprej...

9 korakov za dobro spletno raziskavo

Že vrabci čivkajo, da se je tudi raziskovalna sfera prilagodila potrošnikom, ki so na spletu vedno več časa, uporabljajo poleg računalnikov še tablice, pametne telefone...…

Beri naprej...

Trendi v DIY raziskavah

Tržne raziskave se spreminjajo tudi v podjetjih, saj morajo nuditi več za enak ali celo manjši budžet, zato vedno več raziskav izvajajo podjetja sama (DIY). Pomembno je, da…

Beri naprej...

Kaj je spletni panel?

Spletni panel je skupina oseb, ki so izrazile pripravljenost za sodelovanje v (spletnih) raziskavah. V proces anketiranja so vključene dlje časa in na tej osnovi redno (npr.…

Beri naprej...

Spletni panel – da ali ne?

Na vsakem koraku poslušamo, kako vredne so lastne baze strank oz. njihovih kontaktov. Ampak, ali res vemo, za kaj vse bi jih lahko uporabljali? Poznamo vsaj tri glavne namene,…

Beri naprej...

ARHEA. ment O r

uporabno znanje

ARHEA.mentor pošiljamo že več kot 500 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.

Arhea mentor

Vpiši se med prejemnike!

Vam je zapis všeč?

ARHEA. ment O r

Pošiljamo ga že več kot 500 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.

Brezplačno prejemajte koristne nasvete, informacije o dogodkih in trende s področja trženjskih raziskav.

S prijavo se strinjate s pogoji prijave.

Klik na gumb

:)

Klik na vodič nalepko

:)

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih OK