• 1

Blog

Učinkovito raziskavo naredite sami!

V veliko podjetjih se že odločajo, da bodo najrazličnejše trženjske raziskave izvajali sami oz. ob vodenju in usmerjanju zunanje inštitucije. Na vseh nivojih v podjetju se ob…

Beri naprej...

Potrebujete operativca ali stratega?

Da bi tržne raziskave dobile strateško vlogo v podjetju, je treba to funkcijo čim prej prenoviti. Cilj naj bo preoblikovanje v svetovalce, ki na podlagi razumevanja razmer in…

Beri naprej...

Trženjske raziskave vse bolj strateške

Za časnik Finance smo pripravili rezultate raziskave o funkciji trženjskih raziskav v slovenskih podjetjih. Pokazala je, da bodo morali raziskovalci v podjetjih postati svetovalci, sintetiki in strategi.…

Beri naprej...

Kako raziskave narediti uporabnejše?

Tržni raziskovalci v podjetjih se bodo morali iz "dobavitelja podatkov" transformirati v svetovalce, ki podjetju pomagajo uporabljati informacije in razumejo celoten proces…

Beri naprej...

Zakaj in kako meriti kakovost internih storitev

Geni Arh je za časnik Finance v osmih korakih predstavila sistematično postavitev merjenja kakovosti internih storitev, saj le-te vplivajo na zadovoljstvo in zvestobo zaposlenih, pa tudi na zadovoljstvo in zvestobo kupcev ter tako na uspešnost podjetja.…

Beri naprej...

Strateški pomen tržnih raziskav prihodnosti

Na 3. konferenci Napredni poslovni pristopi 2012, ki je potekala 12.6. in 14.6.2012, smo predstavili različne vrste tržnih raziskav, njihov pomen in funkcije v podjetju ter nujnost za vključevanje ob pomembnih strateških odločitvah v podjetjih.…

Beri naprej...

ARHEA. ment O r

uporabno znanje

ARHEA.mentor pošiljamo že več kot 500 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.

Arhea mentor

Vpiši se med prejemnike!

Vam je zapis všeč?

ARHEA. ment O r

Pošiljamo ga že več kot 500 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.

Brezplačno prejemajte koristne nasvete, informacije o dogodkih in trende s področja trženjskih raziskav.

S prijavo se strinjate s pogoji prijave.

Klik na gumb

:)

Klik na vodič nalepko

:)

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih OK