• 1

Blog

Nižanje cen in stroškov ne more iti v nedogled

Geni Arh je za Finance povedala, kaj lahko trgovci še storijo pred zaključkom leta, da ujamejo kar največ kupcev.
Recesija je udarila tudi med mladimi potrošniki

Mislite ali veste?

Geni Arh za revijo Podjetnik podaja nasvete, kaj bi moral vsak podjetnik vedeti o raziskavah, kdaj se v podjetju odločiti za raziskavo in kako lahko majhno podjetje hitro in z nizkimi stroški izvede manj zahtevno tržno raziskavo.…

Beri naprej...

Izziv trženjskega raziskovanja v praksi

Vpliv trženjskih raziskav v podjetjih je premajhen, ugotavljajo v Financah. Le-te se morajo začeti pri naročniku, čeprav z nerodnimi vprašanji, na katera ta ne zna odgovoriti.…

Beri naprej...

Uporabnost in pomen raziskav se krepita

Organiziranost funkcije trženjskih raziskav prilagodite poslovanju in organizaciji podjetja, omogočite zaposlenim v trženjskih raziskavah sodelovanje v procesih ter poskrbite za objektivnost raziskav, je med drugim povedala Geni Arh za časnik Finance.…

Beri naprej...

Izzivi tržnega raziskovanja

Društvo za marketing Slovenije je organiziralo zanimivo srečanje o izzivih v trženjskem raziskovanju. Srečanje je bilo namenjeno vsem tistim, ki se srečujejo z raziskavami, bodisi da uporabljajo raziskave, ji naročajo ali pa jih snujejo ali izvajajo. Osrednji del dogodka je bila delavnica, ki sta jo vodili Meta in Geni Arh.…

Beri naprej...

Zadovoljni zaposleni, zadovoljne stranke

Za revijo Podjetnik smo pripravili članek na temo zadovoljnih strank. Ključ se skriva v zadovoljnih zaposlenih, saj le zadovoljni zaposleni lahko ponudijo dobro oz. odlično storitev. To pa ni lahka naloga za podjetje, saj zviševanje zadovoljstva zaposlenih zahteva povsem drugačen način vodenja.…

Beri naprej...

ARHEA. ment O r

uporabno znanje

ARHEA.mentor pošiljamo že več kot 500 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.

Arhea mentor

Vpiši se med prejemnike!

Vam je zapis všeč?

ARHEA. ment O r

Pošiljamo ga že več kot 500 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.

Brezplačno prejemajte koristne nasvete, informacije o dogodkih in trende s področja trženjskih raziskav.

S prijavo se strinjate s pogoji prijave.

Klik na gumb

:)

Klik na vodič nalepko

:)

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih OK