Kaj je res problem? Ga lahko rešimo sami ali potrebujemo trženjsko raziskavo?

Opredelitev resničnega problema in vzrokov v ozadju nezadovoljivih prodajnih rezultatov

Izziv

Naročnik ni bil zadovoljen s prodajnimi rezultati svoje blagovne znamke na področju blaga široke potrošnje. Zato je želel pridobiti vpogled v nastalo situacijo in potencialne rešitve, ki bi bile osnova za revizijo trženjske strategije nastopanja na trgu. Pri tem je bil v dilemi, ali se odločiti za trženjsko raziskavo ali ne.

Rešitev

Da smo jasno opredelili naročnikov problem, smo v začetni fazi izvedli poglobljeni intervju z direktorjem. Nato smo izvedli preliminarno raziskavo, ki je vključevala pregled internih podatkov ter hitro namizno raziskovanje (tudi hiter pregled forumov in blogov). Sledil je osrednji del v obliki delavnice s ključnimi kadri naročnika, ki imajo vpogled v dogajanje na trgu. Predstavili smo jim ugotovitve preliminarne raziskave, ki je služila kot osnova za »fact-based« pogovor, skupaj smo opredelili ključne probleme, iskali razloge in opredelili potencialne rešitve.

Rezultati

Odgovorni v podjetju so dobili vpogled v situacijo z zunanje perspektive. Opredelili smo ključne probleme, razloge zanje in potencialne rešitve. Definirali so se tudi nadaljnji ukrepi. Naročnik je prihranil sredstva, saj dodatna zunanja raziskava ni bila potrebna – vse vzvode za rešitev problema so imeli »v hiši«.

Sogovorniki v podjetju

Vodstvo podjetja, vodstvo marketinga.

Klik na markacijo LoadMore

:)

Klik na gumb ReadOn

:)

Klik na gumb

:)

Klik na vodič nalepko

:)

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih OK