• Mnenja naših naročnikov

    Mnenja naših naročnikov

  • 1

Mnenja naših naročnikov

  • V Merkurju smo iskali partnerja za merjenje zadovoljstva naših kupcev. Odločili smo se za podjetje, ki se je vživelo v naše potrebe in nam na podlagi svojih izkušenj tudi svetovalo. Všeč nam je Arhein izobraževalni pristop, katerega prednost je postavljanje temeljev za bodočo samostojno izvedbo tovrstnih raziskav. To je prava pot k vzajemni skupni rasti.
    Tina Starič Vodja projektov I Splet, Marketing in Merchandising, Merkur trgovina d.d.
  • V Združenju Manager smo ob strokovnem vodenju in podpori Arhee izvedli raziskavo med našimi člani o percepciji združenja. Intervjuji, ki smo jih izvedli s članicami in člani, so bili dobro izhodišče za podporo našim programskim aktivnostim. Odločitev, da v raziskavo vključimo zunanje strokovnjake, se je izkazala za pravo, saj smo dobili objektivne in neodvisne odgovore na naša vprašanja ter korektne usmeritve za naprej.
    Sonja Šmuc izvršna direktorica Združenja Manager
  • Z Geni Arh in Meto Arh sodelujemo že več kot 20 let. Vse od prvih analiz verig vrednosti in klastrov v Sloveniji konec 90. let in do danes, skupaj smo se razvijale, se dopolnjevale in realizirale projekte razvoja grozdov, verig vrednosti, komercializacije invencij v državah EU, Zahodnega Balkana in Kavkaza. Vzpostavile smo mehanizme in storitve, ki jih danes uresničujemo na področjih novih industrij in novih verig vrednosti. Arhea razume trg, razvojne trende, je strateški sogovornik za najzahtevnejše razvojne zgodbe.
    mag. Mateja Dermastia CEO, Anteja ECG
  • Arhea je naš poslovni partner že skoraj osem let. Skupaj iščemo optimalne metode in orodja za razumevanje kupcev in doseganje trženjskih ciljev. Pomagajo nam pri implementiranju novosti, izpeljavi tržnih raziskav ter proučevanju trga in kupcev. Njihove predloge in priporočila je moč učinkovito uporabiti, kar nam omogoča hitro odzivnost na dogajanja na trgu. Poleg strokovnega znanja še posebej cenim njihovo zanesljivost, kreativnost in občutek za razumevanje naših izzivov.

    Hvala Arhei za odlično sodelovanje!

    mag. Martina Nidorfer vodja tržnih raziskav in programov zvestobe, Spar Slovenija d.o.o.
  • Z Arheo sodelujemo pri podpori strateškim usmeritvam družbe Debitel. Skupaj smo začeli z analizo naše prodajne mreže, nadaljevali z analizo potrošnikov, segmentirali naše naročnike, jih bolje spoznali in jim prilagodili ponudbo. Sodelovali smo na Debitelovih prodajnih akademijah in izvedli raziskavo interne klime v kolektivu. Preko tega smo zgradili medsebojno razumevanje, ki nam pomaga pri vseh nadaljnjih projektih. Pomembno nam je, da nas agencija razume, ne samo na podlagi želenih poslovnih ciljev, temveč kot ponudnika, ki ima 'osebnost'. Z veseljem bomo še naprej sodelovali z Arheo in njeno strokovno skupino!
    Maja Landeker, MBA Svetovalka uprave za področje strateškega marketinga, Debitel d.d.
  • Z Arheo sem v Petrolu začel in oni z mano. Najprej smo z mentorstvom dopolnili in nadgradili moje znanje s področja trženjskih raziskav, nato smo skupaj uredili, uskladili in poenotili Petrolove trženjske raziskave, jih optimizirali in začeli s postavljanjem DIY raziskav.

    Danes se lahko sodelavcem pohvalim, da v Petrolu zelo hitro odgovorimo na vsak izpostavljen problem s pomočjo zelo zanesljive, uspešne in napredne ekipe internih tržnih raziskovalcev, kakršno vlogo imajo sodelavke iz Arhee. In kar je najpomembneje, poskrbimo, da se naši odgovori implementirajo v delovnih procesih.

    Klemen Geršak vodja tržnih raziskav in spletnega komuniciranja, Petrol d.d.
  • Podjetnikom in inovatorjem je pri njihovi poti na trg Arhea Solutio zemljevid, kompas in oprema za prvo pomoč. Le hoditi morajo sami.
    dr. Alexis Zrimec urednik Delaj vitko
  • S podjetjem Arhea, ki ga poosebljata Geni Arh in Meta Arh, smo sodelovali v takratni Drogi Kolinski, ko smo postavljali novo enoto Tržnih raziskav v nevtralno in močno podporno funkcijo, tako upravi kot tudi ostalim odločevalcem. Na projektu je Arhea z energičnostjo, z veliko znanja in upornosti pomagala graditi organizacijsko enoto, kot tudi sodelovala pri razvoju kadrov. Je brezkrajna v deljenju znanja, aktivna in kreativna, ki nikoli ne izgubi občutka za razumevanje klienta.
    mag. Aleksandra Kregar Brus direktorica Centralnega marketinga, Atlantic grupa / Droga Kolinska
  • Sodelovanje je bilo b.p.. Na Arhei so dali predloge, o čem je potrebno razmišljati pri pripravi ankete (praktični nasveti), na pregleden način so podali analizo ankete, ki nam je dala vpogled, kako v bankah razmišljajo o nas. Celoten proces izvedbe od začetne zahteve pa do končne analize in predstavitve je bil izveden zelo profesionalno.
    Gregor Kurent skrbnik ključnih kupcev, Bankart d.o.o.
  • Z Geni Arh in njenimi takratnimi sodelavci sem prvič sodelovala leta 2000 pri kompleksni nacionalni trženjski raziskavi, ki smo jo izvajali za našega naročnika. Že takrat sem bila zadovoljna s predlaganimi strokovnimi rešitvami, načinom komunikacije, potekom in preglednostjo projekta, kakovostjo podanih poročil ter uporabnostjo rezultatov raziskav. Tudi danes se obrnem na Arheo, ker verjamem, da bom pri njih dobila neodvisno strokovno podporo in predlog rešitve, ki bo najbolj ustrezna za naš problem, pregledno in zanesljivo oceno stroškov, predloge za izbiro in vodenje kakovostnih raziskovalnih podizvajalcev, projekt narejen v roku ter poročilo z rezultati, ki bodo uporabni za naročnika.
    Karmen Stariha direktorica projektov, Sila Oglaševanje
  • V sodelovanju z Arheo nas je navdušil njihov žar za poglobljeno razumevanje potreb naročnika in brezkompromisna strokovnost - nikoli nismo šli po bližnjici. Njihove izkušnje so pripomogle, da smo se stvari lotili pragmatično, a so hkrati vsi opravljeni koraki imeli svoj cilj in namen. Vodi jih princip dobrega gospodarja, z danimi sredstvi so vedno ustvarili maksimum. Njihovo znanje in razmišljanje je kritično in izjemno multidisciplinarno, predvsem pa zdravorazumsko in srčno. Arhea je najboljši sparing partner za tekme, ki so pomembne in za igralce, ki so močni in želijo res nekaj narediti. Ponosna in vesela sem, da smo skupaj naredili nekaj stvari, veselim se prve naslednje možnosti skupnega sodelovanja.
    Petra Treven Bernat direktorica, Trescon d.o.o.
  • Podjetje Arhea smo vključevali v podjetju Toyota Adria d.o.o. na večih področjih – pri analizi uspešnosti večjih kampanj s poudarkom na analizi strukture in povratne informacije strank, za pomoč pri pripravi marketinške strategije, za analizo uspešnosti »touch points« s strankami,.. Zmeraj so se izkazali kot visoko strokovna, fleksibilna in prodorna skupina strokovnjakov s področja analize strank, njihovih prodajnih in poprodajnih navad in ambicij ter predvsem kot partner, ki jasno predlaga kako naprej.
    Gregor Mauko komercialni direktor za področje prodaje, marketinga in poprodaje, Toyota Adria d.o.o.
  • Pri razvoju modelov trženja novih inovativnih rešitev smo se povezali s podjetjem Arhea, ki je izstopala z veliko širino znanj. Namen projekta je bil poiskati in testirati tržne poti za rešitve in proizvode, ki spadajo v različne tržne segmente in zahtevajo različne pristope. Ekipa Arhea se je izkazala z metodološkim in sistematičnim pristopom v obliki delavnic, kjer je pri izvedbi bilo potrebno upoštevati individualne pristope članov ekipe za učinkovit prenos znanja. Rezultat enoletnega dela je bila usposobljena ekipa posameznikov, ki so skupinsko izvedli testiranje trga za tri skupine proizvodov.
    mag. Albert Korošec direktor, Kreal Kreativni aluminij d.o.o., član skupine Talum
  • 1

 
Klik na markacijo LoadMore

:)

Klik na gumb ReadOn

:)

Klik na gumb

:)

Klik na vodič nalepko

:)

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih OK