• Naša zgodba

    Naša zgodba

  • 1

V Arhei smo pod eno streho združili tri pomembne prednosti:

  1. dolgoletne izkušnje ustanoviteljic in sodelavcev, ki jih nadgrajujemo z mladostniško zagnanostjo
  2. specifična raziskovalna znanja, ki jih nadgrajujemo s konkretnimi priporočili, ki zahtevajo akcijo
  3. sposobnost vživljanja v naročnike, kar nadgrajujemo z razumevanjem poslovnih procesov in problemov

To nam omogoča, da počnemo tisto, kar nas navdaja s strastjo. Proaktivno, vendar skupaj z vami iščemo optimalne rešitve za poslovne izzive, s katerimi se srečujete na področju trženjskih raziskav, trženja in drugih poslovnih področij, kjer je potrebno razumevanje trga in potrošnika.

Zakaj bi sodelovali z nami?

  • Ker razumemo vaše poslovne izzive – ne glede na to, ali ste veliko, srednje ali majhno podjetje, hitro rastoči start-up, svetovalna ali komunikacijska hiša, združenje.
  • Ker iščemo optimalne metode in orodja za razumevanje kupcev in trga – s tem pa hitro odzivnost na dogajanje na trgu in doseganje trženjskih ciljev.
  • Ker nas vodi princip dobrega gospodarja – z danimi sredstvi vedno ustvarimo maksimum.
  • Ker smo zanesljivi, hitro odzivni in strokovni - naše znanje in razmišljanje je kritično in izjemno multidisciplinarno, predvsem pa zdravorazumsko in srčno.
  • Ker smo partner, ki jasno in konkretno predlaga, kako naprej – operativno, taktično ali strateško.
  • Ker smo lahko strateški sogovornik za vaše najzahtevnejše razvojne zgodbe - pomagali smo že 45 podjetjem iz 20 različnih dejavnosti v več kot 220 projektih.
  • In ker naročniki pravijo, da se ob nas veliko naučijo in da je z nami zanimivo delati.

 

V Arhei stalno pridobivamo nova znanja, širimo obzorja ter spoštujemo kodekse in pravila različnih stanovskih združenj.

ASQ - American Society for Quality
DMS – Društvo za marketing Slovenije
DMS - Društvo moderatorjev Slovenije
ESOMAR – European Society for Opinion and Marketing Research
MSPA – Mystery Shopping Providers Association
PRSS – Slovensko društvo za odnose z javnostmi
SOZ – Slovenska oglaševalska zbornica

Arhea smo ljudje

Meta

Meta Arh, partnerica

Sem usmerjena v rezultate, rada imam sistematičnost, red in doslednost. Izziv mi je obvladovanje obsežnih projektov. Beri naprej
Geni

Geni Arh, partnerica

Znam hitro, sistematično in logično povezovati podatke, sem zelo komunikativna in neposredna. Beri naprej
Tamara

Tamara Posedi, svetovalka

Dobivam odzive, da sem zelo zanesljiva, odgovorna in prilagodljiva. To našim naročnikom prinaša varnost. Beri naprej
Anja

Anja Trilar, raziskovalka

Sem mlada, neposredna in dosledna. Beri naprej
Maja

Maja Hosta, raziskovalka

Trudim se, da bi podatke razumela kar se da poglobljeno in jih tudi prikazala na razumljiv in zanimiv način. Beri naprej
Mateja

Mateja Videčnik, urednica ARHEA.mentor

Sem zelo organizirana. Mnogi pri meni poiščejo kakšno informacijo, nasvet ali idejo, teh imam vedno na zalogi. Beri naprej
  • 1

ARHEA. ment O r

uporabno znanje

ARHEA.mentor pošiljamo že več kot 400 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.

Arhea mentor

Vpiši se med prejemnike!
Klik na markacijo LoadMore

:)

Klik na gumb ReadOn

:)

Klik na gumb

:)

Klik na vodič nalepko

:)

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih OK