• Naša zgodba

    Naša zgodba

  • 1

Meta Arh, partnerica

;eta Arh profilna slika

Imam več kot 25 let praktičnih izkušenj v trženjskem raziskovanju in svetovanju podjetjem iz različnih panog. Skupaj s solastnico Geni Arh sva že prehodili eno uspešno podjetniško pot, saj sva kot solastnici pomembno prispevali k ustanovitvi in razvoju podjetja Gral Marketing, ki je v nekaj letih zraslo v vodilno trženjsko-raziskovalno podjetje v Sloveniji (danes GfK Slovenija).

Kaj naročniki in sodelavci pri tebi najbolj cenijo?

Večkrat sem že dobila pohvalo, da znam zapletene stvari zelo enostavno in jasno razložiti. Usmerjena sem v rezultate, rada imam sistematičnost, red in doslednost. Zaradi bogatih in raznovrstnih dolgoletnih izkušenj mi je največji izziv obvladovanje obsežnih projektov.

Kaj te motivira pri raziskavah?

V stik z raziskavami sem prišla pri pripravi diplome in sedaj so že več kot 20 let moje vsakodnevne spremljevalke. Na tem področju se stalno nekaj dogaja: spreminjajo se pristopi in orodja, pri vsakem projektu se naučiš kaj novega o trendih, vedenju porabnikov, standardih storitev, panogah, glavnih igralcih ... Akumulirano znanje omogoča, da našim partnerjem postajam(o) vedno boljši sogovorniki, jim omogočam(o) strateški vpogled v stranke in priložnosti ter pomagam(o) pri pripravi potrebnih ukrepov. Vse to prispeva k profesionalnemu in osebnemu razvoju ter tudi razvoju Arhee. Skratka - raziskave so 'fajn' in te zasvojijo.

Kakšen »raziskovalni« nasvet bi podala podjetjem?

Raziskave niso samo kompleksni projekti, ki jih naročite pri zunanjih specialistih. Tudi sami lahko izvedete hitre in usmerjene raziskave med svojimi strankami: tako jih bolje spoznate in lahko dobite vpogled v njihovo vedenje pri konkurenci. Predvsem pa bolje razumete, zakaj se obnašajo tako, kot vam kažejo prodajni podatki ali (spletna) analitika. Preko tega lahko lažje identificirate priložnosti in nevarnosti ter sprejmete ustrezne ukrepe za izboljševanje nakupne izkušnje in zadovoljstva vaših strank. Kadar ne veste, kako bi se lotili lastnega raziskovanja, vam z veseljem pomagamo in vas usmerjamo.

Kaj bi počela, če bi imela prost teden?

Odšla bi spoznavat navade porabnikov in standarde storitev v tuje kraje.


Arhea smo ljudje

Klik na markacijo LoadMore

:)

Klik na gumb ReadOn

:)

Klik na gumb

:)

Klik na vodič nalepko

:)

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih OK