• Naša zgodba

    Naša zgodba

  • 1

Geni Arh, partnerica

Geni Arh profilna slika

Imam več kot 25 let praktičnih izkušenj v trženjskem raziskovanju in svetovanju podjetjem iz različnih panog. Skupaj s solastnico Meto Arh sva že prehodili eno uspešno podjetniško pot, saj sva kot solastnici pomembno prispevali k ustanovitvi in razvoju podjetja Gral Marketing, ki je v nekaj letih zraslo v vodilno trženjsko-raziskovalno podjetje v Sloveniji (danes GfK Slovenija).

Kaj naročniki in sodelavci pri tebi najbolj cenijo?

Zagotovo moj pogled na poslovne probleme, ki je običajno iz drugega zornega kota kot pri ostalih. Znam hitro, sistematično in logično povezovati podatke, sem zelo komunikativna in neposredna. Eden izmed dolgoletnih naročnikov mi je pred kratkim povedal, da je z mano »zrasel«, da se je ob meni naučil vse, kar danes o raziskavah ve. In ve veliko.

Kaj te motivira pri raziskavah?

Na začetku kariere sem imela možnost delati v prodaji in računovodstvu. Ko pa sem začela delati v raziskavah, sem začutila, da je to to. Najprej sem se učila na malih raziskavah in kako iz njih vedno potegniti maksimum in še več. Kasneje so obsegi in kompleksnost rasli in dokončno so me prepričale raziskave za strateške odločitve, za spodbujanje razvoja in za oblikovanje poslovnih modelov. Raziskave so mi ljube, ker imajo pristop, ki bi ga morali uporabljati na vseh področjih: najprej definirati problem, potem šele sledita načrt in izvedba, nato pride čas za resen vpogled v novo znanje, za konec pa čim več implementacije oz. akcije. Razsikave so tudi dober test, kdo je res trženjsko naravnan, saj dodajajo vrednost povsod, kjer jih vključimo (od strategije do mailinga).

Kakšen »raziskovalni« nasvet bi podala podjetjem?

Podjetja bi morala končno razumeti, da tržne raziskave niso samo projekti, ampak tudi funkcija. Zakaj je to pomembno? Ker sicer nimajo kadra, organizacije, niti procesov, ki bi to funkcijo definirali, jo prilagajali potrebam in času ter pravilno umeščali in povezovali z drugimi funkcijami. To ne pomeni, da mora biti samostojna funkcija, lahko je sestavni del CRM, BI, ... Vsak tim potrebuje vsaj enega tržnega raziskovalca, ki zna priti do relevantnih podatkov o trgu, jih pravilno interpretirati in povezovati z internimi podatki. Trenutno je preveč osredotočenosti na interne podatke (ki so sicer nujni), a premalo razumevanja, da se jih mora za resno uporabo v prodajne namene najprej nadgraditi in dopolniti z 'mehkimi podatki'. In kdo to lahko naredi, če ne tržni raziskovalec?

Kaj bi počela, če bi imela prost teden?

Če bi imeli prosto tudi ostali moji družinski člani, bi teden zagotovo preživela z njimi na kratkem potovanju oz. na obisku kakšne metropole, na smučišču, ob morju - povezano in aktivno. Če oni ne bi imeli prosto, bi se znašla v novi situaciji, saj zadnjih 20 let nikoli nisem sama. :) Sicer mi pa najprej na misel pride tisto, kar vedno dajem na stran - uredila bi domačo pisarno, stare fotografije in prebrala revije, ki zaprašene ležijo na okenski polici.


Arhea smo ljudje

Petra

Petra Oseli, izvršna direktorica

Poskrbim, da so stvari opravljene in ideje realizirane. Beri naprej
Geni

Geni Arh, partnerica

Hitro, sistematično in logično povezujem podatke. Beri naprej
Meta

Meta Arh, partnerica

Rada imam sistematičnost, red in doslednost. Beri naprej
Tamara

Tamara Posedi, svetovalka

Sem zelo zanesljiva, odgovorna in prilagodljiva. Beri naprej
Anja

Anja Trilar, raziskovalka

Sem mlada, neposredna in dosledna. Beri naprej
Maja

Maja Hosta, raziskovalka

Razumem podatke in jih prikažem na razumljiv način. Beri naprej
Mateja

Mateja Videčnik, urednica ARHEA.mentor

Podajam uporabne informacije, nasvete in ideje. Beri naprej
  • 1

Klik na markacijo LoadMore

:)

Klik na gumb ReadOn

:)

Klik na gumb

:)

Klik na vodič nalepko

:)

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih OK