Strani ni mogoče najti (napaka 404)

Verjetno ste iskali rešitev za svoj poslovni problem in našli stran, ki ne obstaja.

Brez skrbi. Lahko vam pomagamo.

Svoje raziskovalne izzive nam zaupajo naročniki različnih velikosti in iz različnih vertikal. Z vsakim naročnikom delamo partnersko in se vživimo v potrebe in zahteve, kot bi bile naše.

Kaj pravijo tisti, ki so pred vami prišli do sem?

In companies, especially in development and taxpayer-funded projects where there is no need to demonstrate the impact on business decisions, research becomes a “superfluous part” that simply needs to be done (or maybe not). The importance of asking customers for their input is no longer significant, and it doesn’t matter who actually conducts the research.

Things drastically change when new investments come into play – investments in new products, new markets, new talents – when the company decides where and how to proceed, trying to understand developmental patterns, the impact of COVID-19, and other elements that affect the development of new global chains and customer behavior. Without verified market insights, we quickly sail into the “hype” created by the online virtual world. It is only then that we realize research is not an expense but an integral part of the investment.

Z ekipo Arhea sedaj sodelujemo že kar nekaj let pri različnih naročnikih. Najraje jih povabimo k projektom v začetnih fazah, ko še naročniki nimajo točno definiranih ciljev in matrik uspešnosti.

Z marketinškimi in poslovnimi analizami ter z raziskovalnimi znanji hitro prihajajo do kvalitetnih strategij in uvidov, ki so temelji za odlično komunikacijo. So pravi sogovorniki pri nastajanju digitalnih platform, zato sodelovanje z njimi toplo priporočam.

V Združenju Manager smo ob strokovnem vodenju in podpori Arhee izvedli raziskavo med našimi člani o percepciji združenja. Intervjuji, ki smo jih izvedli s članicami in člani, so bili dobro izhodišče za podporo našim programskim aktivnostim. Odločitev, da v raziskavo vključimo zunanje strokovnjake, se je izkazala za pravo, saj smo dobili objektivne in neodvisne odgovore na naša vprašanja ter korektne usmeritve za naprej.

V sodelovanju z Arheo nas je navdušil njihov žar za poglobljeno razumevanje potreb naročnika in brezkompromisna strokovnost – nikoli nismo šli po bližnjici. Njihove izkušnje so pripomogle, da smo se stvari lotili pragmatično, a so hkrati vsi opravljeni koraki imeli svoj cilj in namen.

Vodi jih princip dobrega gospodarja, z danimi sredstvi so vedno ustvarili maksimum. Njihovo znanje in razmišljanje je kritično in izjemno multidisciplinarno, predvsem pa zdravorazumsko in srčno. Arhea je najboljši sparing partner za tekme, ki so pomembne in za igralce, ki so močni in želijo res nekaj narediti. Ponosna in vesela sem, da smo skupaj naredili nekaj stvari, veselim se prve naslednje možnosti skupnega sodelovanja.

Podjetnikom in inovatorjem je pri njihovi poti na trg Arhea Solutio zemljevid, kompas in oprema za prvo pomoč. Le hoditi morajo sami.

Arhea is our research partner, with whom we have developed a long-term research plan that we execute and successfully adapt to unforeseen circumstances and events through collaboration.
We have been working together since 2019, and together, we have also developed an approach to conduct research at the airport, aiming to track passengers’ experiences on-site. As the airport operator, this has allowed us to genuinely understand our passengers for the first time and establish regular monitoring of their demographics and satisfaction levels. Additionally, we can always turn to Arhea whenever we have a specific business task or challenge that can be solved with the help of our passengers, who are our customers.

Lahko pomagamo še vam?