Katere pristope poglobljenega spoznavanja trga in kupcev uporabljate v vašem podjetju?

Drugačen življenjski stil, nakupne navade ter razmah sodobne tehnologije tudi v trženjsko raziskovalni svet prinašajo številne nove pristope. Kadar želimo poglobljeno razumeti naše oz. konkurenčne stranke, razumeti vzroke za njihova prepričanja in vedenja, lahko uporabimo različne pristope.



Slovarček izrazov:
  • poglobljeni individualni intervjuji - intervju s (ne)potrošnikom s serijo odprtih vprašanj
  • skupinske diskusije - voden pogovor s skupino 6-8 potrošnikov s serijo odprtih vprašanj ter projekcijskih tehnik
  • online skupinske diskusije - voden pogovor s skupino 6-8 potrošnikov s serijo odprtih vprašanj v online okolju
  • etnografija - proučevanje potrošnikovega obnašanja v naravnem okolju s pomočjo opazovanja in intervjuja
  • netnografija - etnografija na spletu s kontekstualno analizo spletnih vsebin
  • futurologija - preučevanje preteklih in sedanjih dogodkov ter planiranje različnih scenarijev za prihodnost
  • konkurenčno obveščanje - pridobivanje znanja o konkurentih na trgu; gradnja konkurenčne inteligence
  • modrost množic ali crowdsourcing - problem/nalogo preko spleta rešuje neznana množica; »več glav več ve«
  • blogi - spletni dnevnik v obliki besedila in fotografij
  • virtualna realnost - spletno orodje za povezovanje zaposlenih v podjetju z njihovimi poslovnimi partnerji/potencialnimi kupci
  • družbena omrežja (FB, Twitter, Youtube...) - za pridobivanje informacij o ugledu, o izdelkih, o trendih)

ARHEA. ment O r

uporabno znanje

ARHEA.mentor pošiljamo že več kot 400 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.

Arhea mentor

Vpiši se med prejemnike!
Klik na markacijo LoadMore

:)

Klik na gumb ReadOn

:)

Klik na gumb

:)

Klik na vodič nalepko

:)

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih OK