• 1

Blog

»Naša ciljna skupina bo Eva ....

»Naša ciljna skupina bo Eva pa Geni, Meta, Petra, Nika in Anže. Saj tako ali tako vemo, komu prodajamo - čez prst. Dajmo jim še imena in imamo persone!«


Citat je izmišljen in…

Beri naprej...

Kam so šle raziskave?

V času, ko so številne klasične raziskave zaradi koronavirusa skupaj z ekipami 'na čakanju', smo okrepili naše raziskave in ekspertne storitve na področju razvoja produktov,…

Beri naprej...

S pancarji težko tečemo ...

Ali o tem, da imajo tudi različna orodja in pristopi različno vlogo pri spoznavanju strank in izboljševanju njihovih izkušenj.

K pisanju tokratnega prispevka me je spodbudil…

Beri naprej...

Fizične trgovine se vračajo

Trend vračanja fizičnih trgovin prinaša nove koncepte, s tem pa nove oblike izkušnje za kupca, ki presega transakcijski odnos. Eden od konceptov prinaša razstavne prostore, t.…

Beri naprej...

ARHEA. ment O r

uporabno znanje

ARHEA.mentor pošiljamo že več kot 500 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.

Arhea mentor

Vpiši se med prejemnike!

Vam je zapis všeč?

ARHEA. ment O r

Pošiljamo ga že več kot 500 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.

Brezplačno prejemajte koristne nasvete, informacije o dogodkih in trende s področja trženjskih raziskav.

S prijavo se strinjate s pogoji prijave.

Klik na gumb

:)

Klik na vodič nalepko

:)

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih OK