Strani ni mogoče najti (napaka 404)

Verjetno ste iskali rešitev za svoj poslovni problem in našli stran, ki ne obstaja.

Brez skrbi. Lahko vam pomagamo.

Svoje raziskovalne izzive nam zaupajo naročniki različnih velikosti in iz različnih vertikal. Z vsakim naročnikom delamo partnersko in se vživimo v potrebe in zahteve, kot bi bile naše.

Kaj pravijo tisti, ki so pred vami prišli do sem?

V podjetjih in predvsem razvojnih, davkoplačevalskih projektih, kjer ni potrebno pokazati učinka in vpliva na poslovne odločitve, so raziskave “nepotrebni del”, ki ga je pač treba oddelati (ali pa tudi ne), za občutek, da kupce nekaj sprašujemo, tudi sploh ni več pomembno, kdo jih dela.

Zadeve se hudo spremenijo, ko so v igri nove investicije – v nov produkt, nove trge, nove talente, ko se firma odloča, kam, kako, ko skuša razumeti razvojne vzorce, vplive COVID 19, in druge elemente, na razvoj novih globalnih verig in vedenje kupcev. Brez preverjenih impulzov s trga zelo hitro zajadramo v ,hype‘, ki ga ustvari online virtualni svet. Ko se to zgodi, šele razumemo, da raziskava ni strošek, temveč sestavni del investicije.

In companies, especially in development and taxpayer-funded projects where there is no need to demonstrate the impact on business decisions, research becomes a “superfluous part” that simply needs to be done (or maybe not). The importance of asking customers for their input is no longer significant, and it doesn’t matter who actually conducts the research.

Things drastically change when new investments come into play – investments in new products, new markets, new talents – when the company decides where and how to proceed, trying to understand developmental patterns, the impact of COVID-19, and other elements that affect the development of new global chains and customer behavior. Without verified market insights, we quickly sail into the “hype” created by the online virtual world. It is only then that we realize research is not an expense but an integral part of the investment.

Podjetnikom in inovatorjem je pri njihovi poti na trg Arhea Solutio zemljevid, kompas in oprema za prvo pomoč. Le hoditi morajo sami.

Z Arheo bolj ali manj sodelujem že 15 let. Z veseljem sodelujem z njimi in jih priporočam vsem, saj se držijo dogovorov, rokov, so zanesljivi, natančni in direktni.

To sem in bom vedno najbolj cenil, saj je v današnjem času težko najti tako zanesljivega in samoiniciativnega partnerja kot je Arhea.

S podjetjem Arhea smo sodelovali na projektu za lansiranje naših novih izdelkov. Na podlagi poglobljene analize potrošnikov LEONE blagovne znamke in potencialnih potrošnikov smo skupaj začrtali pot razvoja nove skupine družinskih izdelkov, kar je predstavljalo za nas nekaj novega. S pomočjo ekipe Arhea sedaj lažje razumemo potrošnike LEONE sladoledov. Člani ekipe Arhea razmišljajo zelo kreativno in izven okvirjev, kar sovpada tudi z našim razmišljanjem, na drugi strani pa so zelo natančni in točni. Vsakemu, ki si želi bolje razumeti stranke ali trg, svetujem sodelovanje z njimi.

Podjetje Arhea smo vključevali v podjetju Toyota Adria d.o.o. na večih področjih – pri analizi uspešnosti večjih kampanj s poudarkom na analizi strukture in povratne informacije strank, za pomoč pri pripravi marketinške strategije, za analizo uspešnosti »touch points« s strankami,..

Zmeraj so se izkazali kot visoko strokovna, fleksibilna in prodorna skupina strokovnjakov s področja analize strank, njihovih prodajnih in poprodajnih navad in ambicij ter predvsem kot partner, ki jasno predlaga kako naprej.

Lahko pomagamo še vam?