• 1

Blog

Verjetnostno vzorčenje je mimo

Za Finance je Geni Arh podala odgovor, ali bo napačna napoved zmagovalca volitev v predvolilnih raziskavah zamajal ugled raziskav v podjetjih.…

Beri naprej...

Mislite ali veste?

Geni Arh za revijo Podjetnik podaja nasvete, kaj bi moral vsak podjetnik vedeti o raziskavah, kdaj se v podjetju odločiti za raziskavo in kako lahko majhno podjetje hitro in z nizkimi stroški izvede manj zahtevno tržno raziskavo.…

Beri naprej...

Izziv trženjskega raziskovanja v praksi

Vpliv trženjskih raziskav v podjetjih je premajhen, ugotavljajo v Financah. Le-te se morajo začeti pri naročniku, čeprav z nerodnimi vprašanji, na katera ta ne zna odgovoriti.…

Beri naprej...

Uporabnost in pomen raziskav se krepita

Organiziranost funkcije trženjskih raziskav prilagodite poslovanju in organizaciji podjetja, omogočite zaposlenim v trženjskih raziskavah sodelovanje v procesih ter poskrbite za objektivnost raziskav, je med drugim povedala Geni Arh za časnik Finance.…

Beri naprej...

Izzivi tržnega raziskovanja

Društvo za marketing Slovenije je organiziralo zanimivo srečanje o izzivih v trženjskem raziskovanju. Srečanje je bilo namenjeno vsem tistim, ki se srečujejo z raziskavami, bodisi da uporabljajo raziskave, ji naročajo ali pa jih snujejo ali izvajajo. Osrednji del dogodka je bila delavnica, ki sta jo vodili Meta in Geni Arh.…

Beri naprej...

ARHEA. ment O r

uporabno znanje

ARHEA.mentor pošiljamo že več kot 500 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.

Arhea mentor

Vpiši se med prejemnike!