• 1

Blog

Kam so šle raziskave?

V času, ko so številne klasične raziskave zaradi koronavirusa skupaj z ekipami 'na čakanju', smo okrepili naše raziskave in ekspertne storitve na področju razvoja produktov,…

Beri naprej...

S pancarji težko tečemo ...

Ali o tem, da imajo tudi različna orodja in pristopi različno vlogo pri spoznavanju strank in izboljševanju njihovih izkušenj.

K pisanju tokratnega prispevka me je spodbudil…

Beri naprej...

Fizične trgovine se vračajo

Trend vračanja fizičnih trgovin prinaša nove koncepte, s tem pa nove oblike izkušnje za kupca, ki presega transakcijski odnos. Eden od konceptov prinaša razstavne prostore, t.…

Beri naprej...

Rastemo s pomočjo uporabnikov!

Ker nas vodi misel, da je za uspešen nastop na trgu potrebno razumeti želje in potrebe strank, smo se v začetku leta 2018 skupaj z raziskovalno agencijo Arhea lotili…

Beri naprej...

Od panela do skupnosti

Petrol ima trenutno 3.000 aktivnih članov lastnega panela, 200 jih je sodelovalo v vsaki raziskavi. To je odlična osnova za nadgradnjo panela v spletno skupnost.

Spletne…

Beri naprej...

ARHEA. ment O r

uporabno znanje

ARHEA.mentor pošiljamo že več kot 500 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.

Arhea mentor

Vpiši se med prejemnike!