• 1

Blog

Slovo od Arhee

"Po skoraj desetih letih zapuščam Petrol. Z vašo pomočjo sem odrasel in dozorel v vodjo internih tržnih raziskav in zaposlenega, ki lahko samostojno vodi večje projekte in…

Beri naprej...

Srečno 2017

...smo razmišljale... iskale ideje... pisale... se dogovorile... in šle v akcijo... s scenarijem... s telefonom... iskale sonce... najboljše kote... najboljša sporočila... in ustvarile... (skoraj vse same :)... VIDEO VOŠČILNICO 2017!…

Beri naprej...

Vsak podjetnik je raziskovalec (intervju z Geni in Meto Arh, MM)

Podjetja pogosto pravijo, da tržnih raziskav sploh ne izvajajo (več). To je še posebej pogosto med zagonskimi podjetji. V resnici pa je vsak podjetnik tržni raziskovalec, saj ves čas komunicira s kupci, preverja svoje hipoteze in brska po podatkih. Tako pravita Meta in Geni Arh iz podjetja Arhea, s katerima smo se pogovarjali o funkciji in prednostih (internih) raziskav.…

Beri naprej...

ARHEA. ment O r

uporabno znanje

ARHEA.mentor pošiljamo že več kot 500 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.

Arhea mentor

Vpiši se med prejemnike!