Do učinkovitih raziskav v 7 korakih
- Podrobnosti
- Objavljeno 19. 6. 2016
Če želimo učinkovite raziskave, jih ne smemo zaključiti s poročilom. Podjetja izpustijo vpeljevanje ukrepov ter spremljanje učinkov.
D. Schmalensee in A. Dawn Lesh sta se že…
Če želimo učinkovite raziskave, jih ne smemo zaključiti s poročilom. Podjetja izpustijo vpeljevanje ukrepov ter spremljanje učinkov.
D. Schmalensee in A. Dawn Lesh sta se že…
Eno najboljših povpraševanj v naši karieri. Naše vprašanje, če lahko razmišljamo izven okvira – »tako, kot mislimo, da je najbolje za vas«. Rezultat posega v razmišljanje…
Vedno več podjetij zbira podatke o svojih kupcih. Nekatera imajo zbrane le njihove osnovne kontaktne podatke, druga prirejajo različne nagradne igre, tretja pa na svojih bazah…
Vsem nam je verjetno znana naslednja zgodba: v podjetju več mesecev garate na novi ideji, razvojniki sestankujejo, produkt ali storitev pilite z vsemi podrobnostmi,…
Prodajniki so po eni strani zelo pomembna vez med podjetjem in strankami po drugi pa tudi koristen vir informacij o strankah. O njih vedo veliko več kot si lahko…
Predstavljamo 3 primere, ko je Arhea predlagala povezovanje internih raziskav z aktivnostmi direktnega marketinga - z namenom zbiranja 'leadov’. V interni raziskavi namreč…
Vsi se strinjamo, da še nikoli prej ni bilo tako pomembno, da razumemo naš trg in kupce, če želimo ustvarjati dobre poslovne rezultate. Ob poplavi novih pristopov, tehnik,…
"Vloga direktnega marketinga v slovenskih podjetjih je v največji meri v informiranju strank in prodaji."
Geni Arh je v kratkem prispevku o direktnem marketingu na Valu202 od…
Tržne raziskave se spreminjajo in to je pokazala tudi naša raziskava, ki smo jo izvedli pred leti v dvestotih podjetjih v Sloveniji. Ugotovili smo, da je v podjetjih trend, da…
Zamislimo si dve konkurenčni podjetji. Prvo ima dolg seznam strank, na katerega tu in tam pošlje kakšen mailing, vpleta promocijska sporočila, včasih vključene stranke…
Spletnih vprašalnikov se je potrebno lotiti premišljeno, z jasnimi cilji in vrhunsko oblikovanimi vprašanji. Le tako bomo dobili kakovostne podatke, ki nam bodo v dragoceno…
Pred leti smo se z bodočim naročnikom pogovarjali o novi raziskavi in njihova vodja nam je povedala, da sama v raziskave niti ne verjame, prav tako ne uporablja produkta, za…
:)
:)
Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih OK