• 1

Blog

Do učinkovitih raziskav v 7 korakih

Če želimo učinkovite raziskave, jih ne smemo zaključiti s poročilom. Podjetja izpustijo vpeljevanje ukrepov ter spremljanje učinkov.

D. Schmalensee in A. Dawn Lesh sta se že…

Beri naprej...

Enostavno boljši od drugih

Eno najboljših povpraševanj v naši karieri. Naše vprašanje, če lahko razmišljamo izven okvira – »tako, kot mislimo, da je najbolje za vas«. Rezultat posega v razmišljanje…

Beri naprej...

Ko prodajniki raziskujejo stranke

Prodajniki so po eni strani zelo pomembna vez med podjetjem in strankami po drugi pa tudi koristen vir informacij o strankah. O njih vedo veliko več kot si lahko…

Beri naprej...

Dve muhi na en mah

Predstavljamo 3 primere, ko je Arhea predlagala povezovanje internih raziskav z aktivnostmi direktnega marketinga - z namenom zbiranja 'leadov’. V interni raziskavi namreč…

Beri naprej...

Direktno o direktnem marketingu

"Vloga direktnega marketinga v slovenskih podjetjih je v največji meri v informiranju strank in prodaji."

Geni Arh je v kratkem prispevku o direktnem marketingu na Valu202 od…

Beri naprej...

ARHEA. ment O r

uporabno znanje

ARHEA.mentor pošiljamo že več kot 500 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.

Arhea mentor

Vpiši se med prejemnike!