Nižanje cen in stroškov ne more iti v nedogled
- Podrobnosti
- Objavljeno 17. 11. 2011
Geni Arh je za Finance povedala, kaj lahko trgovci še storijo pred zaključkom leta, da ujamejo kar največ kupcev.
Recesija je udarila tudi med mladimi potrošniki
Geni Arh je za Finance povedala, kaj lahko trgovci še storijo pred zaključkom leta, da ujamejo kar največ kupcev.
Recesija je udarila tudi med mladimi potrošniki
Na 50. Marketinškem Fokusu smo skupaj s podjetjem Semantia predstavili značilnosti razvoja produktov v start-upih, katera orodja so jim na voljo za preverjanje idej in hipotez…
Geni Arh za revijo Podjetnik podaja nasvete, kaj bi moral vsak podjetnik vedeti o raziskavah, kdaj se v podjetju odločiti za raziskavo in kako lahko majhno podjetje hitro in z nizkimi stroški izvede manj zahtevno tržno raziskavo.…
Geni in Meta Arh v bolj osebnem intervjuju v reviji Podjetnik o partnerstvu pri poslu.…
Vpliv trženjskih raziskav v podjetjih je premajhen, ugotavljajo v Financah. Le-te se morajo začeti pri naročniku, čeprav z nerodnimi vprašanji, na katera ta ne zna odgovoriti.…
Razvoj tehnologije vpliva tudi na trženjske raziskave in prinaša nove možnosti za pridobivanje podatkov. Geni Arh v časniku Finance poudarja vlogo informacijskih sistemov,…
Organiziranost funkcije trženjskih raziskav prilagodite poslovanju in organizaciji podjetja, omogočite zaposlenim v trženjskih raziskavah sodelovanje v procesih ter poskrbite za objektivnost raziskav, je med drugim povedala Geni Arh za časnik Finance.…
Na 48. Marketinškem Fokusu, ki je bil ponovno posvečen tržnim raziskavam in inovativnim metodologijam, smo se vključili s predstavitvijo stanja tržnih raziskav v podjetjih.…
Društvo za marketing Slovenije je organiziralo zanimivo srečanje o izzivih v trženjskem raziskovanju. Srečanje je bilo namenjeno vsem tistim, ki se srečujejo z raziskavami, bodisi da uporabljajo raziskave, ji naročajo ali pa jih snujejo ali izvajajo. Osrednji del dogodka je bila delavnica, ki sta jo vodili Meta in Geni Arh.…
Na 2. Konferenci Prodaja in Marketing na policah smo skupaj s podjetjema Fructal in Nielsen predstavili praktične primere učinkov promocijskih aktivnosti.
Marketing in…
Za revijo Podjetnik smo pripravili članek na temo zadovoljnih strank. Ključ se skriva v zadovoljnih zaposlenih, saj le zadovoljni zaposleni lahko ponudijo dobro oz. odlično storitev. To pa ni lahka naloga za podjetje, saj zviševanje zadovoljstva zaposlenih zahteva povsem drugačen način vodenja.…
O mladih, ki se enako kot potrošniki na splošno, spreminjajo, je spregovorila Geni Arh v v prilogi Financ Mladi potrošnik.…
:)
:)
Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih OK