Cene živil se bodo še nižale
- Podrobnosti
- Objavljeno 13. 2. 2010
Za mesečnik Moje Finance je Geni Arh povedala, da pričakuje še dodatno nižanje cen izdelkov ter na drugi strani pritisk na višanje cen. Spremembe se bodo dogajale tudi v…
Za mesečnik Moje Finance je Geni Arh povedala, da pričakuje še dodatno nižanje cen izdelkov ter na drugi strani pritisk na višanje cen. Spremembe se bodo dogajale tudi v…
Geni Arh za revijo Marketing Magazin poudarja, da je za vrednotenje komunikacijskih aktivnosti potrebno razlikovati med uspešnostjo in učinkovitostjo. Uspešnost trženjskega…
Študentom Ekonomske Fakultete v Ljubljani smo predstavili različne oblike tržnih raziskav, glavne ponudnike in ključne nasvete za izvajanje raziskav.
Prezentacija podaja…
Geni Arh je na 3. Strateški konferenci o trgovini predstavila Izzive in priložnosti razvoja trgovine v Sloveniji. Prezentacija vsebuje mnenja izbranih trgovskih podjetij o…
Etično potrošništvo definirajo tri stvari: izdelek mora biti prijazen do ljudi, do okolja in do živali. Ni nujno, da se vsi trije vidiki povezujejo, zagotovo pa mora nakup…
Ponovno smo bile gostje na Ekonomski Fakulteti v Ljubljani, kjer smo študentom predstavile vrste in pomen tržnih raziskav pri poslovnem strateškem odločanju.
Poslovno…
Na 2. Strateški konferenci o trgovini je Arhea skupaj s podjetjema Bogatin in AT Kearney predstavila Poglej na trgovino v Sloveniji, proces internacionalizacije, lokalni in…
Na Marketinškem Fokusu smo skupaj s podjetjem AC-Intercar predstavili praktičen primer iz prakse oz. vse faze prenovljene in izboljšane raziskave Zadovoljstva strank.
Primer…
Prek trženjskih raziskav podjetja bolje spoznavajo svoje potrošnike pa tudi konkurenco in trende ter s tem ustvarjajo temelje svoje tržne usmerjenosti. Meta in Geni Arh sta za revijo Podjetnik predstavili celoten proces trženjske raziskave, ne glede na to, ali jo podjetja naročijo pri zunanjem izvajalcu ali izvedejo sama.…
Geni Arh je za časnik Finance pripravila intervju z direktorjem področja osebnih vozil Igorjem Geršakom. Spregovorila sta o zadovoljstvu končnih kupcev, ki je pomembno tudi v veleprodaji.…
Prezentacija je bila predstavljena na Marketinškem Fokusu 2008. Osredotoča se na pomembnost poznavanja in uporabe primarnih podatkov, kot so Omnibusi, Paneli in Kontinuirane…
Za Finance je Geni Arh spregovorila o pozabljenih in spregledanih bazah podatkov oz. kontinuiranih trženjskih raziskavah.…
:)
:)
Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih OK