S personami in njihovo nakupno potjo se je seznanila tudi naša prodajna ekipa. Nova spoznanja bo upoštevala pri svojem prodajnem procesu in stiku s strankami, da bo njihova izkušnja še bolj navdušujoča, kot se za nakup Pirnar vhoda spodobi. Ekipa Arhee nam je s to raziskavo in celovitim pristopom postavila osnovo za nadaljnje upravljanje izkušnje strank. Več
Mateja Dermastia, lastnica in CEO, Anteja ECG, Anteja Africa, Phy2app
Brez preverjenih impulzov s trga zelo hitro zajadramo v ,hype‘, ki ga ustvari online virtualni svet. Ko se to zgodi, šele razumemo, da raziskava ni strošek, temveč sestavni del investicije. Več
Danes ne zadostujeta le cena in izdelek, celovita izkušnja je tista, ki prinese podjetju oz. blagovni znamki konkurenčno prednost. Tudi, če imamo tako dober sam izdelek, da se nam investicija v optimizacijo izkušnje ne zdi upravičena, lahko dosežemo učinke na strani stroškov. Več...
V letu, ko so številne klasične raziskave kot tudi podjetja zaradi koronavirusa »na čakanju«, so v raziskovalno-svetovalnem podjetju Arhea Solutio svoje delovanje usmerili, da…