Mateja Dermastia, lastnica in CEO, Anteja ECG, Anteja Africa, Phy2app
Brez preverjenih impulzov s trga zelo hitro zajadramo v ,hype‘, ki ga ustvari online virtualni svet. Ko se to zgodi, šele razumemo, da raziskava ni strošek, temveč sestavni del investicije.
ARHEA.mentor pošiljamo že več kot 500 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.
Arheo najraje povabimo k projektom v začetnih fazah, ko še naročniki nimajo točno definiranih ciljev in matrik uspešnosti. Z marketinškimi in poslovnimi analizami ter z raziskovalnimi znanji hitro prihajajo do kvalitetnih strategij in uvidov, ki so temelji za odlično komunikacijo. So pravi sogovorniki pri nastajanju digitalnih platform, zato sodelovanje z njimi toplo priporočam.
S personami in njihovo nakupno potjo se je seznanila tudi naša prodajna ekipa. Nova spoznanja bo upoštevala pri svojem prodajnem procesu in stiku s strankami, da bo njihova izkušnja še bolj navdušujoča, kot se za nakup Pirnar vhoda spodobi. Ekipa Arhee nam je s to raziskavo in celovitim pristopom postavila osnovo za nadaljnje upravljanje izkušnje strank.
Ko kupci prehajajo skozi faze nakupnega procesa, se skozi številne stične točke srečujejo z vašim podjetjem, izdelki, storitvami. Če te točke poznate in ste…
Izziv Naročnik je oddal prvo prijavo za digitalno rešitev na EIC (European Innovation Council). Po povratnih mnenjih ocenjevalcev in naši presoji so bile dobre…