Kaj naročniki in sodelavci pri tebi najbolj cenijo?
Dobro me opiše povratna informacija naročnice, ki sem jo dobila pred kratkim: “you get things done”. Sem izredno učinkovita in poskrbim, da so stvari opravljene in ideje realizirane. Naročniki cenijo mojo profesionalnost, strateški pogled in hkrati občutek za podrobnosti, zaradi katerega vidim tudi tisto, česar drugi ne opazijo. Sodelavci cenijo moj neposreden in mentorski odnos, z njimi delim kritike in pohvale, najraje in najpogosteje pa znanje.
Kaj te motivira pri raziskavah?
Brez raziskav v marketingu ostane le intuicija. Raziskave so me navdušile že na fakulteti, medtem ko sem v marketingu preživela tudi obdobje brez raziskovanja uporabnikov in toliko bolje poznam vrednost, ki jo s tem dobimo. V današnjem času me najbolj motivira dostopnost neskončnih virov informacij, ki širijo naše področje in nam omogočajo povezovanje ter nadgrajevanje podatkov. Največji užitek v raziskavah pa je takrat, ko iz številk ali med vrsticami berem in za naročnika “prevajam” zgodbo pričakovanj in izkušenj ciljnih uporabnikov, ter jo pretvorim v nasvet, za katerim bodo stale poslovne odločitve.