• Mnenja naših naročnikov

    Mnenja naših naročnikov

  • 1

Mnenja naših naročnikov

  • Želeli smo spoznati nakupni proces kupcev pri nakupu vhodnih vrat, od trenutka, ko se soočijo z izzivom nakupa do same nakupne odločitve in ponakupne izkušnje. Informacije, ki jih imamo sami, so subjektivne. Želeli smo pridobiti konkretne informacije od kupcev. Informacije o nakupnem procesu potrebujemo tako pri načrtovanju komunikacijskih aktivnosti kot za izboljšanje prodajnega procesa in za nadaljnji razvoj izdelkov.

    S personami in njihovo nakupno potjo se je seznanila tudi naša prodajna ekipa, ki bo nova spoznanja upoštevala pri svojem prodajnem procesu in stiku s strankami, da bo njihova izkušnja še bolj navdušujoča, kot se za nakup Pirnar vhoda spodobi. Ekipa Arhee nam je s to raziskavo in celovitim pristopom postavila osnovo za nadaljnje upravljanje izkušnje strank.

    Claudia Lakner vodja marketinga, Pirnar d.o.o.
  • Arhea pri nas nastopa v vlogi raziskovalca naših strank in poslovnih partnerjev ter upravljalca internega spletnega panela, ki smo ga postavili v letošnjem letu. Prav raziskave lastnih strank so Arheina močna stran in njena unikatnost. Zaradi odličnega poznavanja naših prodajnih programov zna potrebe naših strank razumeti tudi z vidika poslovnih priložnosti in prodajnih potencialov.Prednosti Arhee za nas:

    • je "podaljšana roka" naše koordinatorke raziskav
    • zna povezati interne podatke s podatki iz trga in pomaga uskladiti ustrezne interne vire
    • rezultate zna predstaviti v zgodbi in jih ustrezno vizualizirati za različne nivoje internih naročnikov
    • vsako raziskavo postavi v kontekst poslovne strategije in tržne situacije
    • spodbuja zbiranje povratnih informacij strank (VoC) in vključevanje le-teh v poslovne odločitve in ukrepe.

    Njena glavna slabost pa je, da je na trgu premalo vidna :)

    Andreja Štirn direktorica poslovne inteligence, Petrol d.d.
  • V sodelovanju z Arheo nas je navdušil njihov žar za poglobljeno razumevanje potreb naročnika in brezkompromisna strokovnost - nikoli nismo šli po bližnjici. Njihove izkušnje so pripomogle, da smo se stvari lotili pragmatično, a so hkrati vsi opravljeni koraki imeli svoj cilj in namen. Vodi jih princip dobrega gospodarja, z danimi sredstvi so vedno ustvarili maksimum. Njihovo znanje in razmišljanje je kritično in izjemno multidisciplinarno, predvsem pa zdravorazumsko in srčno. Arhea je najboljši sparing partner za tekme, ki so pomembne in za igralce, ki so močni in želijo res nekaj narediti. Ponosna in vesela sem, da smo skupaj naredili nekaj stvari, veselim se prve naslednje možnosti skupnega sodelovanja.
    Petra Treven Bernat direktorica, Trescon d.o.o.
  • Sodelovanje je bilo b.p.. Na Arhei so dali predloge, o čem je potrebno razmišljati pri pripravi ankete (praktični nasveti), na pregleden način so podali analizo ankete, ki nam je dala vpogled, kako v bankah razmišljajo o nas. Celoten proces izvedbe od začetne zahteve pa do končne analize in predstavitve je bil izveden zelo profesionalno.
    Gregor Kurent skrbnik ključnih kupcev, Bankart d.o.o.
  • Podjetnikom in inovatorjem je pri njihovi poti na trg Arhea Solutio zemljevid, kompas in oprema za prvo pomoč. Le hoditi morajo sami.
    dr. Alexis Zrimec urednik Delaj vitko
  • Pri razvoju modelov trženja novih inovativnih rešitev smo se povezali s podjetjem Arhea, ki je izstopala z veliko širino znanj. Namen projekta je bil poiskati in testirati tržne poti za rešitve in proizvode, ki spadajo v različne tržne segmente in zahtevajo različne pristope. Ekipa Arhea se je izkazala z metodološkim in sistematičnim pristopom v obliki delavnic, kjer je pri izvedbi bilo potrebno upoštevati individualne pristope članov ekipe za učinkovit prenos znanja. Rezultat enoletnega dela je bila usposobljena ekipa posameznikov, ki so skupinsko izvedli testiranje trga za tri skupine proizvodov.
    mag. Albert Korošec direktor, Kreal Kreativni aluminij d.o.o., član skupine Talum
  • S podjetjem Arhea, ki ga poosebljata Geni Arh in Meta Arh, smo sodelovali v takratni Drogi Kolinski, ko smo postavljali novo enoto Tržnih raziskav v nevtralno in močno podporno funkcijo, tako upravi kot tudi ostalim odločevalcem. Na projektu je Arhea z energičnostjo, z veliko znanja in upornosti pomagala graditi organizacijsko enoto, kot tudi sodelovala pri razvoju kadrov. Je brezkrajna v deljenju znanja, aktivna in kreativna, ki nikoli ne izgubi občutka za razumevanje klienta.
    mag. Aleksandra Kregar Brus direktorica Centralnega marketinga, Atlantic grupa / Droga Kolinska
  • V Merkurju smo iskali partnerja za merjenje zadovoljstva naših kupcev. Odločili smo se za podjetje, ki se je vživelo v naše potrebe in nam na podlagi svojih izkušenj tudi svetovalo. Všeč nam je Arhein izobraževalni pristop, katerega prednost je postavljanje temeljev za bodočo samostojno izvedbo tovrstnih raziskav. To je prava pot k vzajemni skupni rasti.
    Tina Starič vodja projektov I Splet, Marketing in Merchandising, Merkur trgovina d.d.
  • Podjetje Arhea smo vključevali v podjetju Toyota Adria d.o.o. na večih področjih – pri analizi uspešnosti večjih kampanj s poudarkom na analizi strukture in povratne informacije strank, za pomoč pri pripravi marketinške strategije, za analizo uspešnosti »touch points« s strankami,.. Zmeraj so se izkazali kot visoko strokovna, fleksibilna in prodorna skupina strokovnjakov s področja analize strank, njihovih prodajnih in poprodajnih navad in ambicij ter predvsem kot partner, ki jasno predlaga kako naprej.
    Gregor Mauko komercialni direktor za področje prodaje, marketinga in poprodaje, Toyota Adria d.o.o.
  • V Združenju Manager smo ob strokovnem vodenju in podpori Arhee izvedli raziskavo med našimi člani o percepciji združenja. Intervjuji, ki smo jih izvedli s članicami in člani, so bili dobro izhodišče za podporo našim programskim aktivnostim. Odločitev, da v raziskavo vključimo zunanje strokovnjake, se je izkazala za pravo, saj smo dobili objektivne in neodvisne odgovore na naša vprašanja ter korektne usmeritve za naprej.
    Sonja Šmuc izvršna direktorica Združenja Manager
  • Z Arheo bolj ali manj sodelujem že 15 let. Z veseljem sodelujem z njimi in jih priporočam vsem, saj se držijo dogovorov, rokov, so zanesljivi, natančni in direktni. To sem in bom vedno najbolj cenil, saj je v današnjem času težko najti tako zanesljivega in samoiniciativnega partnerja kot je Arhea.
    Klemen Geršak vodja digitalnega marketinga in spletne trgovine, Lesnina XXXL
  • Z Arheo sodelujemo pri podpori strateškim usmeritvam družbe Debitel. Skupaj smo začeli z analizo naše prodajne mreže, nadaljevali z analizo potrošnikov, segmentirali naše naročnike, jih bolje spoznali in jim prilagodili ponudbo. Sodelovali smo na Debitelovih prodajnih akademijah in izvedli raziskavo interne klime v kolektivu. Preko tega smo zgradili medsebojno razumevanje, ki nam pomaga pri vseh nadaljnjih projektih. Pomembno nam je, da nas agencija razume, ne samo na podlagi želenih poslovnih ciljev, temveč kot ponudnika, ki ima 'osebnost'. Z veseljem bomo še naprej sodelovali z Arheo in njeno strokovno skupino!
    Maja Landeker, MBA svetovalka uprave za področje strateškega marketinga, Debitel d.d.
  • V podjetjih in predvsem razvojnih, davkoplačevalskih projektih, kjer ni potrebno pokazati učinka in vpliva na poslovne odločitve, so raziskave "nepotrebni del", ki ga je pač treba oddelati (ali pa tudi ne), za občutek, da kupce nekaj sprašujemo, tudi sploh ni več pomembno, kdo jih dela …Zadeve se hudo spremenijo, ko so v igri nove investicije - v nov produkt, nove trge, nove talente, ko se firma odloča, kam, kako, ko skuša razumeti razvojne vzorce, vplive COVID 19, in druge elemente, na razvoj novih globalnih verig in vedenje kupcev. Brez preverjenih impulzov s trga zelo hitro zajadramo v ,hype‘, ki ga ustvari online virtualni svet. Ko se to zgodi, šele razumemo, da raziskava ni strošek, temveč sestavni del investicije.
    mag. Mateja Dermastia lastnica in CEO, Anteja ECG, Anteja Africa, Phy2app
  • Z Geni Arh in njenimi takratnimi sodelavci sem prvič sodelovala leta 2000 pri kompleksni nacionalni trženjski raziskavi, ki smo jo izvajali za našega naročnika. Že takrat sem bila zadovoljna s predlaganimi strokovnimi rešitvami, načinom komunikacije, potekom in preglednostjo projekta, kakovostjo podanih poročil ter uporabnostjo rezultatov raziskav. Tudi danes se obrnem na Arheo, ker verjamem, da bom pri njih dobila neodvisno strokovno podporo in predlog rešitve, ki bo najbolj ustrezna za naš problem, pregledno in zanesljivo oceno stroškov, predloge za izbiro in vodenje kakovostnih raziskovalnih podizvajalcev, projekt narejen v roku ter poročilo z rezultati, ki bodo uporabni za naročnika.
    Karmen Stariha direktorica projektov, Sila Oglaševanje
  • Arhea je naš poslovni partner že skoraj osem let. Skupaj iščemo optimalne metode in orodja za razumevanje kupcev in doseganje trženjskih ciljev. Pomagajo nam pri implementiranju novosti, izpeljavi tržnih raziskav ter proučevanju trga in kupcev. Njihove predloge in priporočila je moč učinkovito uporabiti, kar nam omogoča hitro odzivnost na dogajanja na trgu. Poleg strokovnega znanja še posebej cenim njihovo zanesljivost, kreativnost in občutek za razumevanje naših izzivov.

    Hvala Arhei za odlično sodelovanje!

    mag. Martina Nidorfer vodja tržnih raziskav in programov zvestobe, Spar Slovenija d.o.o.
  • 1

 

Pridružite se več kot 500 naročnikom

ARHEA. ment O r

Pošiljamo ga že več kot 500 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.

Brezplačno prejemajte koristne nasvete, informacije o dogodkih in trende s področja trženjskih raziskav.

S prijavo se strinjate s pogoji prijave.

Klik na gumb

:)

Klik na vodič nalepko

:)

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih OK