Geni Arh, direktorica, partnerica

Naslednjih 10 let bo moja vloga razvoj tima in unikatnosti Arhee kot »market research consultancy«. Ostajam ambiciozna, samosvoja, z željo po rasti, znam reči ne in delati…
Naslednjih 10 let bo moja vloga razvoj tima in unikatnosti Arhee kot »market research consultancy«. Ostajam ambiciozna, samosvoja, z željo po rasti, znam reči ne in delati…
Trženjski raziskovalec je danes vsak podjetnik, inovator, startup ekipa, hkrati pa smo »poklicni« tržni raziskovalci postali reševalci poslovnih izzivov, predvsem pa »glas« potrošnika oz. uporabnika.…
Ambiciozno in kompetentno stopamo v naslednjo dekado, saj je Arhea v 10-ih letih iz »Geni & Mete« zrasla v zavzeto ekipo 10+.…
Neverjetno hitro se je obrnilo mojih (prvih :D) 10 let v Arhei. V teh letih je raslo in se krepilo sodelovanje z naročniki, prav tako pa je rasla in se krepila tudi naša ekipa.…
Najbolj me motivira videti direkten (pozitiven) vpliv raziskav na strategijo, marketinško komunikacijo ter uporabniško izkušnjo, ki jo ponujajo podjetja.…
Vedno, ko načrtujete raziskavo, si vzemite nekaj časa in res dobro razmislite, kaj vse vas zanima. Ne bodite skromni z vprašanji, ki se vam pojavijo.…
Raziskave so smiselni zakon med znanstvenimi pristopi in intuicijo.…
:)
:)
Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih OK