Anže Arh, asistent raziskovalec
Večino leta sicer preživim na Škotskem, kjer obiskujem zadnji letnik študija smer Business Management, a tudi na daljavo vseskozi sodelujem na različnih projektih.

V času, ki ga preživim v Sloveniji, pa sem redni član Arheine ekipe. Istočasno priložnostna dela opravljam tudi za sestrsko podjetje Temidia, pred tem pa sem prakso med drugim opravljal v Agenciji 101 in Lesnini.
Kaj naročniki in sodelavci pri tebi najbolj cenijo?
Kreativnost, odločnost, razgledanost in seveda humor :D
Kaj te motivira pri raziskavah?
Videti direkten (pozitiven) vpliv raziskav na marketinško komunikacijo ter uporabniško izkušnjo, ki jo ponujajo podjetja. Torej, da podjetja na lastni koži izkusijo in ozavestijo, da je racionalno upoštevanje potrošnikov, še posebej lastnih strank, edina pot za trajni razvoj in rast.
Kakšen »raziskovalni« nasvet bi podal podjetjem?
Če se navežem na prejšnji odgovor: večina ljudi živi dlje, kot obstaja povprečno veliko podjetje – življenjska doba podjetij pa še kar pada. Zato je moj nasvet, da naj podjetja ne izgubijo stika z njihovo glavno 'življenjsko funkcijo' - strankami. Poleg tega pa naj se čim prej usmerijo v optimizacijo uporabniške izkušnje, ker produkt / osnovna storitev že dolgo ni več konkurenčna prednost podjetji.
Kaj bi počel, če bi imel prost teden?
Prost od česa? Vsak teden je prost, saj smo si sami prosto izbrali, neposredno ali posredno, kaj bomo določen teden počeli – vsaj upam.
Arhea smo ljudje

Petra Oseli, business development

Geni Arh, direktorica, partnerica

Meta Arh, senior expert, partnerica

Tamara Posedi, vodja projektov

Maja Hosta, raziskovalka

Anže Arh, asistent raziskovalec

Nika Trebušak, asistentka na projektih

Eva Ana Kazić, zunanja svetovalka
- 1