Nika Trebušak, asistentka na projektih
Vedno, ko načrtujete raziskavo, si vzemite nekaj časa in res dobro razmislite, kaj vse vas zanima. Ne bodite skromni z vprašanji, ki se vam pojavijo.

Kaj naročniki in sodelavci pri tebi najbolj cenijo?
Pozitiven pristop do dela in da rada pomagam, ko se le da.
Zakaj delaš v raziskavah, kaj te motivira, zakaj so ti ljube?
Moj najljubši predmet na faksu je bil vedenje porabnikov in posledično so me pritegnile raziskave – ker preko njih lahko spoznavamo potrošnike. Ko podjetja ustvarijo dobro sliko o tem, kdo so njihovi potrošniki, lahko svoje storitve in komunikacijo prilagodijo tako, da bodo ti še bolj zadovoljni. Na koncu sta obe strani na boljšem. Podjetja, ker dobijo dobre usmeritve ter potrošniki, ker jih podjetja upoštevajo.
Kakšen »raziskovalni« nasvet bi podala podjetjem?
Dlje, ko sem tu, pogosteje sem presenečena, kaj vse je mogoče izvedeti preko raziskav. Zato bi podjetja spodbudila, da si v fazi, ko načrtujejo raziskavo, vzamejo nekaj časa in res dobro razmislijo, kaj vse jih zanima (povprašajo tudi po ostalih oddelkih) in naj ne bodo skromna z vprašanji, ki se jim pojavijo. S kombinacijo različnih pristopov v raziskavah se lahko izve marsikaj.
Kaj bi počela, če bi imela prost teden?
Kupila bi letalsko karto in obiskala katero od prijateljic s študentske izmenjave :).
Arhea smo ljudje

Geni Arh, direktorica, partnerica

Petra Oseli, business development

Meta Arh, senior expert, partnerica

Tamara Posedi, vodja projektov

Maja Hosta, raziskovalka

Anže Arh, asistent raziskovalec

Nika Trebušak, asistentka na projektih

Eva Ana Kazić, zunanja svetovalka
- 1