• Naša zgodba

    Naša zgodba

  • 1

Eva Ana Kazić, zunanja svetovalka

Raziskave so smiselni zakon med znanstvenimi pristopi in intuicijo.

Eva Ana Kazić, profilna slika

Kaj naročniki in sodelavci pri tebi najbolj cenijo?

Znanje iz različnih industrij in področij dela.

Zakaj delaš v raziskavah, kaj te motivira, zakaj so ti ljube?

Raziskave niso bile moja prva ali naključna karierna postaja. Nasprotno, v ta svet sem se potopila po kar nekaj izkušnjah v podjetništvu in svetovanju startupom. Prav pri slednjih - pri sestavljanju poslovnih modelov, ugotavljanju 'kdo so naši ciljni kupci?' in 'ali le sledimo najnovejšemu trendu ali je to dejansko smiselna pot?" sem ugotovila, da raziskovalno delo niso le 'exceli', katere preletimo in razberemo, kar želimo razbrati.

Kakšen »raziskovalni« nasvet bi podala podjetjem?

Raziskave so smiselni zakon med znanstvenimi pristopi in intuicijo. To prinesejo izkušnje raziskovalcev, ki podjetja spreminjajo iz 'mi mislimo takole' v 'vemo, da je drugače'. Pa še podjetjem privarčujejo veliko denarja, ki bi ga porabili na poslovnih napakah :)

Kaj bi počela, če bi imela prost teden?

Je to code name za dopust? :) Našli bi me, ali med hojo v klanec ali pa v savni.

Arhea smo ljudje

Geni

Geni Arh, direktorica, partnerica

Hitro, sistematično in logično povezujem podatke. Beri naprej
Petra

Petra Oseli, business development

Poskrbim, da so stvari opravljene in ideje realizirane. Beri naprej
Meta

Meta Arh, senior expert, partnerica

Rada imam sistematičnost, red in doslednost. Beri naprej
Tamara

Tamara Posedi, vodja projektov

Sem zelo zanesljiva, odgovorna in prilagodljiva. Beri naprej
Anze

Anže Arh, vodja projektov

Podajam uporabne informacije, nasvete in ideje. Beri naprej
Nika

Nika Trebušak, asistentka na projektih

S pozitivnim pristopom do dela rada pomagam. Beri naprej
Eva Ana

Eva Ana Kazić, zunanja svetovalka

Imam znanja iz različnih industrij in področij dela. Beri naprej
  • 1

Pridružite se več kot 500 naročnikom

ARHEA. ment O r

Pošiljamo ga že več kot 500 »marketingašem«, prodajnikom, odločevalcem, raziskovalcem, ki sledijo raziskovalnim trendom, poznajo trg in razumejo svoje kupce.

Brezplačno prejemajte koristne nasvete, informacije o dogodkih in trende s področja trženjskih raziskav.

S prijavo se strinjate s pogoji prijave.

Klik na gumb

:)

Klik na vodič nalepko

:)

Ta stran uporablja piškotke. Z nadaljevanjem uporabe te strani soglašate z uporabo piškotkov. Več o piškotkih OK