Katere pristope poglobljenega spoznavanja trga in kupcev uporabljate v vašem podjetju?
- Podrobnosti
- Objavljeno 20. 4. 2014
Drugačen življenjski stil, nakupne navade ter razmah sodobne tehnologije tudi v trženjsko raziskovalni svet prinašajo številne nove pristope. Kadar želimo poglobljeno razumeti naše oz. konkurenčne stranke, razumeti vzroke za njihova prepričanja in vedenja, lahko uporabimo različne pristope.

Slovarček izrazov:
-
poglobljeni individualni intervjuji - intervju s (ne)potrošnikom s serijo odprtih vprašanj
-
skupinske diskusije - voden pogovor s skupino 6-8 potrošnikov s serijo odprtih vprašanj ter
projekcijskih tehnik
-
online skupinske diskusije - voden pogovor s skupino 6-8 potrošnikov s serijo odprtih
vprašanj v online okolju
-
etnografija - proučevanje potrošnikovega obnašanja v naravnem okolju s pomočjo opazovanja in
intervjuja
-
netnografija - etnografija na spletu s kontekstualno analizo spletnih vsebin
-
futurologija - preučevanje preteklih in sedanjih dogodkov ter planiranje različnih
scenarijev za prihodnost
-
konkurenčno obveščanje - pridobivanje znanja o konkurentih na trgu; gradnja konkurenčne
inteligence
-
modrost množic ali crowdsourcing - problem/nalogo preko spleta rešuje neznana množica; »več
glav več ve«
-
blogi - spletni dnevnik v obliki besedila in fotografij
-
virtualna realnost - spletno orodje za povezovanje zaposlenih v podjetju z njihovimi
poslovnimi partnerji/potencialnimi kupci
-
družbena omrežja (FB, Twitter, Youtube...) - za pridobivanje informacij o ugledu, o
izdelkih, o trendih)